lördag 11 juli 2009

Två nattpass, födelsedag, k-d trip avklarat sen sist.. Regnar utav bara tusan här idag, begav oss till k-d på fm imorse så herrn i huset fick köpa sitt Playstation3 samt 2 spel till. Sådär ja då har han nått att roa sig med dessa regniga dagar själv funderar jag på vad jag ska inhandla så jag kan sysselsätta mig med nått också i detta pissväder.

Dom två nattpassen jag gjorde fick mig att känna att jag inte kommer jobba mer natt på ett tag, helt förstörd av trötthet blev jag. Så trött så jag kände att om jag ändå finge igen....

Drömde nått hel skumt inatt så imorse när jag vaknade kände jag mig nykär, har hållt i sig hela dagen fram till nu ungefär vet inte hur den känslan bara ploppa upp men det gjorde den iaf o det var helt underbart... Klart man är kär varje dag men den där nykärs känslan som man har i början kom idag... Daniel tyckte att det var tipp topp iaf kommendoran var som förbytt i några timmar... haha


Men nu är hon tillbaka.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar