lördag 30 oktober 2010

Ledig helg blev jobb helg

men det gör inte så mycket för då blir jag ledig nästkommande istället och nästa gång kanske det är jag som vill göra nått o behöver byta tur.

I förrgår var Trädfällarn från Väse hemma hos oss och på två röda låg Björken på backen, vilket resulterade i att vi hade mycket att göra igår em när vi tog reda på trädet. För inom en snar framtid ska en kamin installeras i huset o då lär det gå åt en o annan "vepinne".
Lånade en Emil film samt köpte pizza o godis o så bunkrade sig hela familjen Andersson/Nevala i söffa.

Några glädjande nyheter för min del iaf, Karro har tagit sitt pick o pack o flyttat till Örebro, så nu blir det partaj där i hennes lya nästa helg. Cajsa har förlovat sig o nu inväntar jag mig en inbjudan till bröllop inom ett år, ska försöka o boka in så att jag kan följa med henne på bröllopsmässan i Sthlm i slutet på Januari...=))))

Måste slänga in några bilder här också men enda stunden jag tar mig för att blogga är på jobbet.

Var på Sannabadet med familjen häromdagen och Jordan fullkomligt ÄLSKAR det stället. Första gången var det för mig men Daja och Jordan är dit en gång i veckan o han är så glad när han simmar runt i sina armpuffar för att han kan bada själv..."ja badaj sälv mamma".
Jag provade på rutschkanan, vilket var kul men vad harig jag har blivit. Första åket flög jag runt som en vante i röret o trodde min sista stund var kommen. Jordan däremot hade tyckt att det var kul när han åkte med Daja.

Nej, nu ska jag "nätshoppa" lite innan jag fortsätter att göra nått vettigt!


So long!

//H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar