torsdag 19 maj 2011

Full rulle..

dagarna bara flyyyger iväg.
Snart är det helg igen o jag älskart! Underbart må jag säga, skönt o slippa jobba både kvällar, helger samt röda dagar! Vara ledig med familjen dessa heliga dagar.

Förra helgen hade vi 3års kalas för numera stora killen Jordan, huset fylldes av släkt och vänner och barn o jaaa.... folk helt enkelt. Skoj som tusan o dagen till ära hade herrn fått en Star Wars tårta som han önskat sig. En svart marsipantårta med stjärnor och Yoda. (bild kommer i framtiden hoppas jag).
Presenter utav alla dess former och storlekar och älskade ongen uppskattade allt han fick.

På hemma fronten dvs huset har det börjat hända grejer, en våning högre kommer huset att vara innan midsommar ....åhhhh det kommer bli så fint. sen är det "bara" ny panel, altan, nya fönster och ett nytt kök som fattas.... (bastu o relax oxå). Sen är det väl lagom att börja om från början igen... ;)

Sålde våran bil härom helgen också och vi har nu panikhandlat en ny Volvo som vi är oerhört nöjda med än så länge!

Jobbet är oerhört krävande, händelserikt och spännande...hamnar i situationer som inte alltid känns bekväma men jag älskart! spännande och oerhört härligt att jobba med så olika människor och fixa och dola för att saker och ting ska bli bra... fast att det blir tokigt ibland.... ;)
Oerhört bra kollegor har jag också, kan nog säga att jag har dom bästa!

Har även sprungit vårruset med jobbet 5km strax under 25minuter inte så illa pinkat för en så stor härsa som mig... ;)
Framöver väntas sommarkalas med jobbet god mat, dryck och musik.! tipp topp.

Imorgon fredag blir det 30års kalas hos Johanna och Björn, Tösabeta har blivit stor!
På lördag bär det av mot Storfors, Daja ska hjälpa syster o jonas att bygga ett vedbod och så hoppas vi på grillat o dryck till kvällningen. Söndagen är det väl dax att ta tag i det egna huset också så det fortskrider...dyyyyrt som tusan dock.


Nu ska jag snart krypa till kojs med dom BÄSTA! Mina fina PRINSAR!


Nite Nite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar