lördag 9 juni 2012

Colin Andersson

Sådär ja då ska jag passa på att uppdatera bloggen med ett inlägg i alla fall.
Det som hänt sen senaste inlägget är ja drygt ett år av mitt liv.
Huset har formats om och som jag skrev tidigare så ska det komma ut bilder men varje gång jag har försökt mig på att föra över bilderna till bloggen så har det krånglat på något vis. Jag får ta ett inlägg framöver näår allt är klart och ha före och efter bilder.

Men det viktigaste som hänt detta år är ändå att jag varit gravid ocg vi har fått tillökning i familjen av en liten kille den 28 maj 2012. Lilla Colin Andersson 4480 g och 53 cm lång var knytet när han kom ut.

För stunden är jag barnvakt åt systers lilla Alva men just nu håller hon på och rotar runt själv och Colin sover i vagnen. Daja och Jordan är iväg med Jonas och Kevin och tittar på inspelningen av gladiatorerna i Karlstad... Har fått sms uppdateringar om att Jordan gillar det väldigt mycket men Daja upplever att det är väldigt mycket "klappa händer".

Lörd-tis nästkommande vecka är det fotbollsskola för Jordan hela dagar får se hur det går och den 28 juni ska jordan o Daja gå på cirkus i Karlstad. Jag lyckades vinna 2 biljetter på Lindex när jag lämnade in en tävlingstalong. Kul!

Längtar dock till att Daja ska ha semester är fruktansvärt trött hela tiden och ont lite här och där.

Semester planerna ser förhoppningsvis ut som följer Kolmården samt Astrid Lindgrens värld. Det sist nämnda var vi till förra året och vi fullkomligt ÄLSKADE DET hela högen trots att det spöregnade under hela tiden som vi var där...


Ska försöka mig på att uppdatera liiiite oftare hädanefter....

tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar