söndag 30 augusti 2009

5:e nattpasset

på nattpatrullen i Storfors ska avverkasom några timmar 21-07 härligt härligt.
Dålig på att blogga nu för tiden har jag märkt men det finns juh så mycket annat som prioriteras. Tar väl egentligen ingen tid detta heller men örka jämt.
Jordans inskolning avslutades för över en vecka sedan och efter det har han inte visat sina små lurviga på dagiset. För hela familjen på Byggmästareg 5 har varit sjuka. Stackars liten åkte väl på "dagis baciller" det första han gjorde låg i 40graders feber i 5 dygn men nu är han piggelin och ska till dagis imorgon igen, det blir kul för honom det! Själv har jag inte kännt mig helt 100 heller men ändock inte så dålig så jag stannat hemma, pappan däremot har varit så ynklig hela veckan och är väl inte på topp än heller.

Idag har vi firat världens bästa mamma (näst efter mig) som fyller 50-år idag. Grattis igen kära mor!
Hänger hemma hos syster yster för tillfället men funderar starkt nu på o lyfta på arslet o bege mig hem till mami o papi! Lägga mig på sofflocket o invänta klockslaget så man får åka till jobbet.

Såg förresten män som hatar kvinnor häromdagen FY fan sikken bra film, höll dock på o spy vid några tillfällen men men det gick bra, Daja som läst böckerna talade om att det var mycket mycket som inte visades i filmen för hade dom gjort det så hade jag GARANTERAT lagt en spya på golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar