måndag 7 september 2009

Ny vecka nya tag

Har hängt med J i Storfors hos mamma hela dagen, lagat mat, promenerat, handlat, lekt osv osv.
Tittade på Ensam mamma söker igår o tänk att Storfors kändisar dyker upp titt som tätt i dessa program, kul för denne inge man.. haha
Imorgon blir det återigen Dagis för hjärtat men det känns bra så att han får komma o leka av sig lite.
Förra veckan tog dom kort på Dagiset va kul, längtar efter o få hem bilderna eller Ja BILDEN, för från och med iår så tar dom tydligen bara gruppfoto! Hur irriterande var inte detta då jag vill juh ha ett kort på BARA honom också, det första s k skolkortet... =) men icke icke....
Familjen tog sig i helgen en tur till Filipstad och den årliga marknaden, regnade dock men detta hindrade juh inte oss från o trängas i några timmar för att ta oss från A-B... Kul o glysa på fölk öm en säger!

Sådär ja nu är det bara o invänta den "stora marknaden" dvs Storfors och den återkommande "Skilsmässodansen"...


XoXo

1 kommentar:

  1. Åh jag längtar! Förresten har jag sagt att jag har förfest? ;) ;) Ni får komma den här gången om ni vill :) Ni är BJUDNA! Utan inbjudan kommer man inte nära grusgången ens ! Man vill ju inte ha in idioter om jag säger som så . .

    SvaraRadera