onsdag 9 september 2009

Catsuit

Sådär ja inte nog med att man hunnit gått o blivit gravid tydligen sen sist igen utan även hunnit så långt in i graviditeten så att det syns o jag har redan blivit gratulerad av tja.... låt mig se... inte mindre än 4personer på mindre än en vecka...KUL! Grattis till mig! :)
Nej nu jävlar fick det va nog ut o röra på fläsket, tog en PW med Madde i morse efter att jag lämnat lill killen på Dagis. Ingen trög start här inte utan vi maxar med närmare 2 timmars imorse plus att jag tog mig ytterligare en på em/kvällen. Sådär undrar om det räckte för 3 månader framöver....haha
Efter dagis åkte J o jag o hälsade på Karin o hennes girls, vilka små mammor dom var åt Jordan allihop så söta så.
Herrn i huset har inte visat sin nuna i hemmet på hela dagen ännu, lilla Mr sover redan o jag sitter här o skriver medan mitt brödbak som jag drog igång är på jäsning.
Imorgon blir det dagis för j igen o jag ska ta mig en lång promenix imorgon igen...nu j-lar ska jag komma i catsuiten nästa sommar...

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar