fredag 18 september 2009

Höst

Underbara dagar bara springer iväg. Jag roar mig dessa dagar med att jobba, PW:a, springa vid björkvallen, Hänga i lekparken, plugga o bara va orkar inte så mycket mer. Knappt prata i telefon har jag märkt. J ligger o sover för tillfället o jag väntar på att han ska vakna så ska vi bege oss till stan o köpa nya pyjamaser till Mini Mr.
Gårdags kvällen tillbringade jag hos Jessica Jöns o slingade hennes hår o tjötade om allt mellan himmel o jord riktiga Gossip girls var vi att dä.. :)
Tittade på Svenska Hollywood fruar i måndags o jag är FAST. Anna Anka sicken stjärna vilket tragiskt liv egentligen o hänge sitt liv åt sin man. Inte ha något eget utan följa honom o ställa upp på allt han vill när han vill....usch....
Ikväll blire Wallander o Pizza det får man äta när det är Helg
Nej får nog ta o väcka knoen nu, imorgon blir det jobb o Storfors marken för hela slanten! sådäså!

NU TAR VI HÄLGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar