söndag 27 september 2009

Söndag härliga dag!

Dagen påbörjades med vanlig ordning för mamman med sovmorgon, det får jag ALLTID när herrn i huset är ledig. Så j-la gött inte nog med att jag har världens underbaraste o snällaste pappa till mitt barn han är morgonpigg också!! för det kan man juh absolut inte säga om mig...

Imorgon är det återigen en jobb dag efter en helg med handlande, tipspromenad, fikande, pluggande, kikande på 3 månaders bebis, filmtittande osv osv....

Denna kväll, sista på denna helg avslutas som så i vanlig ordning i soffan, framför burken med Ensam mamma söker samt Playa del SOOOOOOOL..... ja gillert!

Längesen jag slängde in några bilder på bloggen kände jag idag så nu bjuder jag på några bilder från bilfärden hem från Storfors igår... Enjoy! =)
SÖTAST i hela världen hade vi givetvis med oss i baksätet! =)
Förresten glömde jag nämna att mina promenader börjar ta form men vart har du tagit vägen MADDE????? Jordan saknar sin kompis Leon!
Leon & Jordan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar