onsdag 27 januari 2010

Tjoho!

Klockan har passerat midnatt och ajg sitter framför datorn och ugglar....jaha kanske ni undrar (eller inte) vad gör hon vaken såhär sent?! Hon som för det mesta ligger i sängen senast 22.00. Jo det kan jag meddela er kära läsare att här i huset är hela familjen vakna. Lill killen spyr för fulla muggar och Daja o jag tvättar, torkar och gör rent där efter... Magsjukan har kommit till våran lilla stuga....FY FAAAN!.
Jag mår så dåligt när Jordan mår skit, stackars har väl spytt upp precis allt som går och spyr nu bara galla. Han tar i för land o rike men det kommer inte ut nått. USCH!
Hoppas han blir bättre snart.

Annars flyter dagarna på med jobb o lååååånga promenader, tror till och med att jag har tappat ett och annat gram... =) o det GILLAS!
Idag har jag även varit lite x-tra duktig och tvättat bilen på Okq8 och det var INTE i en biltvätt. Här skrubbade jag för hand så blodet rann. Mmmm.... för jävla duktig jag!

Nej, försa om man skulle slänga på en rulle o fördriva tiden med en svänga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar