lördag 29 januari 2011

Dagen efter dagen 1

o jag ligger i sängen klocken är snart 11.00, det kallar jag lyx! Mår som en prima ballerina dock fortfarande en känsla av trötthet!

Gårdagen var alldeles superb, god dryck, gött sällskap o go mat! Med några avstickare som gjorde dagen till ett minne.
Vi var på badhusets Relax till att börja med o innan vi fick komma in så fick vi vänta o vänta för det var abonnerat innan oss av Skanska o då var det stans sjöslag som slutade upp med mans lemmar, stopp i toaletter, avloppsvatten som kom forsandes ur golvbrunnar samt att Ångbastun var trasig...härligt!
Mycket "braiga" ideér kläcktes även under kvällens gång såsom, en trip till alla Stora städer, Baklucke loppis i (vet inte hur det stavas) Marakech (det som fattar är smart ;) ) bland annat.
Efter denna relaxade stund som varade många timmar som gick alldeles för fort så tog vi taxin till The Pub för en bit mat o starkare drycker för dessa som ville ha det (inte jag) och vatten för andra ( mig). Landade i bingen vid 01.30 rycket o idag är jag glad över mitt smarta drag att dricka vatten för att orka med morgondagen! ;)

Snart bär det av till Storfors där Jordan ska få tillbringa ett dygn cirka så att lilla mamman o pappan kan gå på fest.


So Long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar