torsdag 3 februari 2011

3:e arbetsdagen

på det nya jobbet börjar strax...
Har som sagt avverkat 2 dagar på mitt nya hittills underbara jobb o börjar den tredje med att bli upphämtad nio o startar därmed denna dagen lite senare... ;)
Vanligtvis så är dagarna 8-16.30 men det verkar inte vara så svårt att ta nån timme här eller där om det skulle behövas, tandläkar besök, frissan eller dyl.

Idag är lillkorven o Daja hemma när dagis är stängt o så imoprgon likaså, Daja har tagit pappaledigt varje fredag i Februari månad till o börja med. Har juh en hel del dagar kvar så det kan juh va göttit för dom. Själv har jag tänkt att plocka ut lite dagar till sommarn.

Lördagen som kommer ska tillbringas i Storfors Sporthall bl a o såklart en visit till sis o päron.

Jordan är så fruktansvärt duktig i allt han tar sig för faktiskt, häromdagen åkte vi skridskor för 2:a gången o han stog på skridskorna o åkte sakta framåt utan stöd och utan att ramla.
Han räknar till 15 utan några bekymmer. Är som en fisk i vattnet i badhuset. Han får igen dragkedjan på sin jacka utan hjälp. Min underbara ONGE PONGE!!!! Förmodligen världens bästa och intelligentaste unge. HA!

Sådär ja nu har jag skrytit om både mig själv o min son, kanske kanske att jag skryter lite om Daja i nästa inlägg. (men då måste det juh finnas nått att skryta om) ;)


Tjooo!

1 kommentar: