torsdag 14 maj 2009

Idag hade Jordan o jag planer på att åka ut till Virre på fm men hon hade blivit inringd och fått jobba natten så när vi skulle dit så låg hon o snoosa!. Kul tänkte jag o gick igenom telefon registret efter ett nytt offer men det var jobb hit o jobb dit men till slut så ringde jag Emelie som jag visste inte jobba iaf. Hon o Olle var på G till Öppna förskolan så vi hängde med dit, kul men väldigt stimmigt iaf idag för min del. 2 much helt enkelt, antar att Jordan tyckte detsamma för väl hemma slockna han på 2 röda o sov i 2 ½ timme.... härligt. Inte för att det gör nått när han e vaken men han har varit gnällig den senaste tiden men det är väl inte det värsta av allt utan det är juh att han vaknar tidigt o idag så tidigt som 5....Usch!

På eftermiddagen dök Jessica Jöns in på kaffe o lite tjat, trevligt trevligt o när hon hade åkt o Daja kommit hem så drog jag iväg med Mikaela o tog en solning mycket mycket skönt.
Väl hemma igen dök Virre som vid det här laget hade vaknat med Kötten o Noah på släptåg in.

På lördag är det kalas o imorgon får jag la C till o handla det sista inför Lille nu gnälliga men VÄRLDENS UNDERBARASTA UNGES 1 ÅRS KALAS!


En liten stilla undring bara: Varför går inte jag också o lägger mig när Jordan lägger sig för kvällen? Kanske skulle va lite emr utvilad då......kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar