tisdag 26 maj 2009

Sandlåda

Vi måste köpa oss en sandlåda! Jordan bodde i princip hela dagen i syrrans o deras när vi var där i helgen. Jag säger det bara: han älskart!




Som sagt helgen tillbringades i Storfors lördagen 30års kalas för Jonas o Söndagen bara häng...
Idag har jag varit så himla duktig o planterat ute blommor, blev kanske inte blommor som herrn i huset hade valt om han hade fått välja.... :) men jag blev nöjd!
Sen gjorde jag även ett ryck med att tvätta av utemöblerna om vädret tillåter imorgon så ska dom även oljas in. Imorgon har jag även lovat fröken Flood o följa med på en spring runda på björkvallen, kommer förmodligen o flåsa ihjäl mig så vill ni se mig igen så gå runt spåret o kika in i skogen för nånstans där lär jag förmodligen däcka ihop!
Godnatt

1 kommentar:

  1. Gött och röra lite på fläsket dear sister. Skulle behövas här med då min diet numera består av kaffe bröd, små godis, coke.
    Sprang du verkligen?????

    SvaraRadera