söndag 3 maj 2009

Seg dag

Seg dag idag Otroligt seg dag, Jordan har som sagt varit sjuk o är väl inte helt 100 än men en grinigare unge har jag väl aldrig varit med om... Gnällig som få för tillfället men men det går väl över innan han bli 15 får vi väl hoppas... men jag håller på o bli tokig!
Inte ens när man är borta o hälsar på o kommer till en annan miljö är han nöjd.

I helgen när D har varit lång ledig har vi varit i Stfs en vända samt hängt ute i Ölme, när solen skiner har man ingen lust o va hemma i lgh då åker man hem till folk som har hus. vill också ha!
I fredags var kom Lena hit o var barnvakt så jag o Daja knallade ner till Mastis o käkade o på hemvägen landade vi in till Hardy o Monika på en kopp trevlig trevligt. Känns skönt bort ibland o lämna hemmets vrå på tu man hand inte för att det händer så ofta men när det väl gör det så är det kul...Mycket gnäll nu men som sagt håller på o bli tokig när lill killen är gnällig, funderar även på om det är en större tand bak i munnen som håller på o kommer upp för det är lite svullet där om fallet är så så önskar jag att det kommer upp Fort helst NU!

Sådär ja färdig gnällt nu ska jag kolla om jag hittar något att shoppa på nätet så jag blir på bar humör.

1 kommentar:

  1. Saga har oxå hamnat i nån depphärva, aldrig nöjd o gnäller konstant!! Tonåren?? :) Hoppas allt är bra!

    ANNAKAYYYY

    SvaraRadera