onsdag 30 december 2009

Kyligt

är precis vad det är ute just nu... Är precis hemkommen efter en kort kort promenad till stan, stannade till innan stan vid en pulka backe så Jordan fick åka lite Bob, han älskart! Nu sitter jagf är o skriver o Daja, Eric o Jordan dricker varm O´boy. Göttigt!

Vet inte vad det är för fel har tidigare nämnt att jag är trött, men o vara det konstant är inte roligt. Nu börjar jag även se stjärnor titt som tätt, funderar på om jag har drabbats av en hjärn tumör.

Det nya jobbet flyter på o jag gör juh som sagt 24 timmars pass vilket innebär mycket ledig tid utöver vilket är bra. Kan ibland känna att jag skulle vilja hem o sova på natten sen spelar det mig ingen roll om jag slutar sent o börjar tidigt. Just nu jobbar vi 06.30-06.30.
Annars helt Ok, händer mycket om dagarna vilket gör att 24 timmar inte känns så drygt.

Imorgon är det nyårsafton, vilket innebär PARTYYYY, eller.....INTE. Ska juh jobba fredag mpogon givetvis, inte för att jag skulle ha partajat om jag varit ledig men kanske inväntat 12-slaget iaf...eller inte det heller kanske, för min bästa vän sängen får inte vänta. Skulle det finnas ett jobb där man prov låg sängar o fick sova 8 timmar om dagen så skulle jag säka det på studs.!

Igår kom Karro o hennes kusin på besök med Eric på släptåg, vi spelade Buzz sent in på småtimmarna (enl. mig). E o K hade med sig julklappar till Jordan, som för övrigt fick så mycket klappar iår att kag inte vet vart jag ska lägga av allt. Vi behöver ett större boende så lillfis får ett STORT rum.....

Nej nu ska här lekas med lill Andersson... seeeeee ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar