söndag 20 december 2009

Trött o kluven i juletider...

d e precis vad jag är det... fruktansvärt trött o nått så fantastiskt disträ så jag blir rädd för mig själv. Börjar fundera på om jag har en tumör som spökar i mitt huvud eller nånstans iaf, otäck känsla o göra en sak o sekunden efter vet man inte vad man har gjort. Så är dagarna för mig VARJE dag!.

Idag har jag sovit på fm o Jordan fick hänga hos sin farmor ute i Ölme för faderskapet i detta hus jobbade denna söndag. Åkte ut till Ölme vid lunch och tiggde till mig lite mat för hungern satte in precis när jag kom dit o va olämpligt att Lena hade en lasagne ståendes alldeles nygjord mitt framför öga på mig...=)
På eftermiddagen begav vi (Lena, Jordan o jag) oss till Kga på julgransjakt och jakten visade sig vara lyckad för vi fick oss en varsin, någon julklapp slank också ner..
Imorgon blir det ett besök till Olle o Emelie någon gång under dagen, beror som sagt på dagsformen. Själv behöver jag sova känner jag så jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att Jordan vill sova till tjaaa sisådär 11.00 skulle passa mig. Det lär juh hända...

Nej nu får det allt ta o bli bingen för mig så jag orkar med mig själv imorgon, måste juh va på TOPP när man är ledig för på tisdag, ja då vankas här jobb för hela slanten...igen..


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar