onsdag 18 mars 2009

Bilbesikting o Mamma Date!

Som sagt kl 8.00 var det dags att besiktiga bilen idag, fy faaan känns som domedagen, mår skitdåligt över det varje år. Tråkigt och lägga pengar på bilen om den inte gått igenom men som tur är klarade jag mig....:) Vaknade fem i halv åtta, drack kaffe, tog en snabb dusch hann till och med fixa till plytet innan jag drog och då var jag på plats å ställe tio i 8, inte dåligt det tycker jag...

Sen bar det av till Kga för mig o Jordan, var juh inte på alerten förra onsdagen så det blev ingen träff med Virre o Minelle så det fick det bli idag, mycket trevligt! Promenad först sen Våfflor, kaffe o Kanelbullar, perfekt lunch!...:)
Konstaterade att Virre har hudprodukter dvs, rengöring, peeling, krämer osv till en summa av cirkus 4500 kr, det är juh inte klokt. Själv använder jág bara vanlig tvål o vatten o någon gammal avdankad kräm på det, kanske därför dom man ser ut som man gör också.


Här kommer några bilder från dagen.!


Minelle o Jordan
Blev Frisyren bra på Minelle Virre?
Virre "lilla mamman" Pro. :)
Om ni som läser detta någon gång är i behov av en Inredare så ta kontakt med denna damen, hon skulle få göra om allt i mitt hus om jag hade ett. Öga för detta med inredning har hon! Samt att hin givetvis är den bästa frisören också, finns på strååt i Kga om ni vill prova på...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar