söndag 22 mars 2009

Flytt!

Igår tillbringade vi hela Lördagen i Stfs o hjälpte syster medfamilj att flytta till huset...Såååå fint blir det, skulle vilja flytta in där själv. Jordan tillbringade hela dagen hos farmor o farfar ute i Ölme o det hade gått kaaaanon bra, han skötte sig galant förutom att han kissa ner farmors täcke....:)! Det är bra det, att hann trivdes alltså för då känner jag mig lugn, han brydde sig heller inte nämnvärt när vi kom o hämta honom.

Gudmor Karro var på en snabb visit förra helgen men oturligt nog jobbade jag juh givetvis då, hon hade med sig en liten pall till Jordan, med namn , födelsedatum, tid, längd o vikt på mycket
fin samt en Gant keps, lite för stor än men passar nog perfekt till sommarn!


Jordan fick även en ny body, nya jeans o en jeans jacka av farmor häromdagen när hon tittade förbi mycket fint. Jätte tuffa baggy jeans, önskar att dom funnits i min storlek...

Idag händer inte så mycket mer än att vi kanske träffar Mangan o Mikaela lite senare, får väl c vad det blir med det.

Nuläget: Jordan sover, Daja e nere o tippar o jag sitter här o kollar runt.
Mina fina killar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar