onsdag 11 mars 2009

Fläskberg!

Mitt nya efternamn numera....Fick hem kläderna idag som vi beställde häromveckan, allt var jättefint men när jag väl fick på mig det fina så vet jag inte riktigt vad som hände, måste va fel passform på alla kläder numera...:) Nerå, jag behöll allt i hopp om att kanske kanske skulle man lyckas bli åtminstone lite anorektisk innan sommaren....troligtvis inte och det känns juh fantastiskt skönt.! :) Fyyyyy Faaaaan!

Idag har det inte hänt så mycket, hängt hemma med J o så tog vi en promenad o hämtade kläderna i hopp om att det skulle försvinna sisådär 20 kilo tur o retur till Nyvelius men till mitt förtret...

Förresten så kom jag underfund med att jag inte ska ha fler barn iaf, blev spådd en gång i tiden långt innan jag träffa Daja att jag skulle få 3 barn med en som hette Daniel, först en pojk o sen tvillingar, jag skulle inte ens våga chansa efter att jag blev själv med både Alva o Jordan häromdagen när syster bara skulle till huset en sväng. Den ena höll på o klämma fingrarna medans den andra var på väg att klättra ur matstolen o detta hände när jag givetvis vände ryggen till i kanske 8sek. Så det slutade upp med att jag satt med båda på golvet o sjöng "imse vimse spindel" till syster kom tillbaka, det var nämligen enda gången jag kunde hålla koll på båda o dom måste ha tyckt att jag sjöng nått så fruktansvärt vackert för dom var såååå lugna o bara satt o stirra. Eller så gjorde dom det för dom inte våga nått annat när jag tog ton...:) så måste det ha varit ja.!

Imorgon ska jag nog ta tag i mitt liv o bege mig ut på promenix för sen är det helg o jag ska jobba freda o lörda natt, bra det för mig o spara massa dagar när jag jobbar lite extra varje månad, då kan jag va föräldra ledig nästa sommar samtidigt som Daja har semester för då är lilla korven drygt 2 år o då ska det minsann åkas både hit o dit på semester. Har faktiskt redan inplanerat kolmården till sommaren, visst han kommer säkert inte ihåg nått av det samma stund som vi lämnar stället men för stunden kan det juh vara kul o se en elefant eller nått... Nej nu säger jag godnatt för den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar