tisdag 24 mars 2009

Yrväder

Idag fm kom syster o Alva på besök, dagen gick tydligen ut på promenad vi var nog ute o gick med mellan landning för fika o handlig på Maxi o Hemtex i sammanlagt 4-5 timmar. Jag blev uber trött för det kunde väl inte undgå någon som satt sin fot utanför dörren idag att det blåste kallt...fy faaan.

Imorgon åker jag o Jordan till Storfors till o sover även över där, hänga med syster i det nya fina huset men innan det blir det en mamma date hos Virre o Minelle i Kga samt ett läkarbesök även det i Kga. Torsdagen blir till o tillbringa hela dagen i Stfs oxå o på fredag får nog farmor ta o va barnvakt så åker sis o jag till IKEA, det e skoj det!.

Sen kommer vi juh till helgen då hela familjen Andersson/Nevala ska åka till K-d o shoppa samt att vi även ska hinna med o gå på 2 kalas!.... Uppbokat men dock så roligt...:)

Nu ska jag ner o fortsätta glysa på Den rätte för Rosing, nått så fantastiskt pinsamt program men ett måste för mig iaf o titta på...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar