fredag 17 april 2009

Åter helg igen!

O veckan som varit har Jordan o jag varit till Storfors o hälsat på, jag har varit på promenad med Fritte, Syster med barn har varit här, har fikat hos Kötten o Virre nån vända, bokat stuga inför semestern o ett glädjande besked om Dagis idag, vi fick in Jordan på Vipan som var vårt första hands val, jag blev sååå GLAD! Så till hösten ska han hänga där ser positivt fram emot hur det kommer att bli....än så länge!
Imorgon bär det förmodligen av mot Storfors bygden o där blir det förmodligen grillning o byte av däck...by the way var tungen o åka o köpa ett nytt däck idag rolig utgift 900kr pg a att någon idiot en lördag natt i höstas (innan vi bytte till vinter däck) hade kört ett party trick förmodligen o stuckit in en kniv så vi hade punktering... Jävla Fitta vem det nu än var! så nu fick jag ur mig lite aggressioner oxå..

1 kommentar:

  1. Visst känns det förlösande att skriva fitta!!! Haha =)

    SvaraRadera