fredag 3 april 2009

Veckan!

Veckan som gått har jag o Jordan i vanlig ordning sen syster med fam. blev husägare hängt där... Ungarna har lekt samt att vi varit på promenader, hängt på Öppna förskolan samt varit till skogen o plockat Påskris...

Alva

Jordan & Kevin

Mycket har blivit gjort i huset men mycket mer behövs o skall göras, därav en liten trip till Karlstad o Ikea som inte skulle vara så länge men i vanlig ordning när någon av syrran mig eller mamma åker någonstans tar det HELA dagen...:) Men kul är det o mycket blev inhandlat. Droppade av Jordan hos farmor som mer än gärna ställde upp som barnvakt, perfekt!

Imorgon blir det Storfors igen, Daja ska hem till deras hus o bygga en ny trapp in till huset o jag o Jordan följer med. Själv ska jag även till o jobba kvällen 17-21 både lör o sön.....slitsamt...:)

Mamma hade handlat lite nytt till Jordan bl a dessa badbrallor, blir till o hänga på gymmet med faderskapet först skulle jag tro....
O med denna bild säger jag Godnatt för denna gång!

2 kommentarer:

  1. Vad söööt han är Jordan!En fika är ett måste snart:)

    SvaraRadera
  2. Håller med ovan, lik pappa men så söt ändå på nåt märkligt sätt =)

    SvaraRadera