lördag 11 april 2009

Härlig dag!

Som vi spenderade i Storfors, åkte redan på fm. o tog oss en promenad i det fina vädret och fick sällskap utav 2 bakfulla människor vi kan kalla dom M & J. =) Var hemma hos mamma o pappa o åt påskmat, mycket mycket gott... Sen när vi väl skulle hem så bestämde vi oss för att åka till syster fast att vi träffat dom hos mamma o pappa men vi åkte iaf dit o hängde en stund... Alva o Jordan lekte på altan o sen fick dom även bada ihop i badkaret innan det bar av hemåt för oss... Dom tyckte det var GÖÖÖÖÖÖR sköj o bada, eftersom klockan blev ganska sent så fråga syster om jag ville låna en pyjamas till Jordan av Alva o det var taget! Så nu ligger lillsnosarn o sover i en ljusrosa pyjamas med små lila o rosa pudlar på... =) så sött så...

By the way så tog han tre steg själv mellan mamma o mig idag...lillen börjar bli stor...

Känns som om jag alltid avslutar mina inlägg med att jag ska lägga mig eller titta på tv o även denna gång gör jag det sist nämnda ska ner o fortsätta titta på Robinson....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar