fredag 10 april 2009

GLAD PÅSK!

Långfredag o dagen har spenaderats med att titta på Motorcyklarna nere på stan vid elva rycket, underbart väder så det var skönt o va ute. Sen bar det av hemåt o Jordan sov o då passade Daja på att träna innan det blev dax att åka till Ölme o rigga cykelstolen till Jordan på givetvis Dajas cykel, måste fixa en grej vad det nu heter till min också så man bara kan flytta över den smidigt... Hängde lite ute i Ölme o tog en kort provtur... När vi väl kom hem var vi sugna på att bege oss ut på en längre tur o det fick bli hem till Krille på en kopp, mellanlandade på Maxi o köpte cykelkorg till min cykel ( jag vet kärring varning men men)....



Far o Sön på cykeltur!
Jordan vinkar av Krille o Lena!





Väl hemma ringde min lur o det var Cajsa som var på väg hem till Värmland för o hälsa på så hon kom hit o har hängt här hela kvällen fram till nu... Så himla kul o träffa henne, sen har hon ett så intressant jobb som tullare så det kan man lyssna på historier om i flera dygn känns det som...


Nu får det bli bingen imorgon bär det av till min hemby STORFORS! Härligt!.... :)
Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar