tisdag 14 april 2009

Vardag igen!

Idag är det åter igen en vanlig dag, ganska skönt faktiskt kul med storhelger men ändå skönt när det återgår till det normala igen o man inte flackar så mycket. Igår kom Ulf, Emelie o Olle på besök på fm. det var juh ett tag sen sist Olle kröp runt o Jordan gapa i vanlig ordning så han blev ledsen... På eftermiddagen hände inte så mycket mer än att vi åkte ut till strand o hälsade på, handlade på Maxi o när vi kom hem så kom Björn o Johanna på en kopp..trevligt trevligt.
Idag har Jordan o jag hängt ute hos Virre hela dagen blir nog så att jag åker ut dit varje dag när han ska sova för det var ett perfekt ställe o få sömn på verka han tycka för efter att han hade ätit sin lunch så somna han å 2 timmar o 40 min senare gick jag in o väckte honom, han kunde juh inte få sova bort hela dan....
När Daja kom hem bar det av på en cykeltur ringvägen runt o så stannade vi hos gammel mormor o fika...mysigt.
Nu väntar jag på Virre som ska hämta upp mig för lite handlade på Maxi op sen blir det hela 2 timmar desperata hemmafruar.,.....I LIKE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar