måndag 6 april 2009

Hemma dag!

Hur Gött som helst o haft en hemma dag när man flängt mestadels dom senaste veckorna. Jag o Jordan tog oss dock en promenad på em. som egentligen bara skulle ha varit till Coop o tillbaka men slutade upp med att vi hängde på Jessica, Jessica o Anna ringvägen runt! Underbart väder.

Jordan vid Älven där vi åt mellanmål.
Jordan trycker i sig en Piggelin på Coop.


hemmaplan igen efter promenaden


I söndags när jag jobbade fick jag mer timmar än vad det var från början så det var juh tipp topp det samt att jag ska jobba påskdagen oxå....katsching!

Idag blir det inge mer än ryggläge i soffan o titta på Färjan o imorgon ska J o jag träffa Saga & Sofie.

Lite fler bilder från storfors när Daja skulle passa både Alva o Jordan.




1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅH vilken FIIIN pöjk!!!! Super snygg i din nya mössa. See u 2-morrow. Kram Moster

    SvaraRadera