lördag 13 juni 2009

2 Mycket störande saker

som jag retat mig på ett tag nu.

Nr 1: Folk som skriver o har en massa massa massa massa stavfel! Ok, klart att man inte är världens bästa på att stava men när det blir minst 5 gånger i en o samma mening är det något fel. Till dessa personer vill jag säga SLUTA SKRIV för alltid!

Nr 2: Alla smala som hela tiden gnäller. Oj, idag har jag ätit si och så igår åt jag det ena med det andra och imorgon blir det fettbomb nr 53 för denna vecka.....sen är det juh helg o då ska vi äta pizza, pizza och återigen pizza....för att inte glömma lite godis på det och givetvis choklad. fyyyyy jag spyr! Ungefär så menar jag, till er råder jag SLUTA ÄT då för fan!
Åter igen så är jag juh givetvis inte den perfekta som aldrig gnäller om min vikt men då väger jag juh inte 3 kilo direkt o jag pratar inte alltid om vad jag har ätit och kommer att äta.... händer bort ibland bara.
Det är just dessa som har ytterst lite fett på kroppen jag talar om.
Man behöver inte ha bulimi eller anorexia men någon form av ätstörning har man. Där med PUNKT

3 kommentarer:

  1. Har du inte fått dig nåt på länge? ;) PUSS

    SvaraRadera
  2. Haha NEJ! =) Inegn mat iaf... =)

    SvaraRadera
  3. Präciss dä ja syffta på :) due skuule ha smackat på min grattäng ! HÖHÖHÖ!

    SvaraRadera