måndag 22 juni 2009

Underbara dagar

Fullt upp om dagarna eller ja egentligen inte men känner att jag inte vill lägga så mycket tid till o blogga.
Midsommar spenderades som nämnt i Storfors såååååååå himla lyckat var det, mat, midsommarstång, spel/lekar det bjöds på allt. Får noga boka in oss där nästa år igen.
Idag har jag o J varit hemma hos syster...igen, så himla GÖTT väder så det är perfekt o va där.
Imorgon blir det nog till o åka dit igen ska invänta Emma bara för hon jobbar o skulle följa med dit o sola o bara va. Lyckades bränna upp mig idag, härligt det då vet man att man fått färg i alla fall... :)

3 kommentarer:

  1. Sola och bara vara???? Undrar om Emma kände det så också????:-)

    SvaraRadera
  2. Nu har jag äntligen hittat till din blogg:) Får ta och träffas nån dag med småttingarna. Ni kan väll komma hit någon dag på bad och lek??? Kanske till veckan??? // Mickan

    SvaraRadera
  3. Låter bra det! Hör av mig till dig i veckan så bokar vi in en dag.

    SvaraRadera