tisdag 9 juni 2009

Gnälligt barn o trist väder

Jorå så att J har haft en gnäll period ett tag nu, kommer säkert fortskrida ett tag till. Tittade nämligen i munnen på honom idag 3 tänder har kommit upp en bit, stackars känner väl av dom (hoppas jag i alla fall att det beror på).
Tråkigt väder, dock inte regn idag. En tripp till Stfs i vanlig ordning, kul o va där faktiskt om ni inte förstått det ännu när jag talar om det i varenda inlägg känns det som.
Har åtagit mig en hel del arbetspass nu, känns roligt o komma o jobba bort ibland men det dröjer väl inte förrän man gnäller på att man jämt o ständigt är där o längtar till en regning ledig dag så man bara kan vara hemma o inne en hel dag.
GRATTIS TILL M & J till ett mycket lyckat husköp enligt mig, det kommer bli såååå bra o stort. Jordan o jag har som sagt redan bokat ett varsitt rum!

För övrigt så känner jag mig mycket mycket yr om dagarna, vad kan det bero på månne? Köpte nått drickbart på apoteket som skulle sätta sprätt men det gjorde det juh knappast smaka väldigt vidrigt också för den delen. Så är det med det, bara o gilla läget I guess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar