söndag 14 juni 2009

Sista dagen denna vecka

imorgon återigen Måndag, vilket för en gångs skull känns skönt! Närmre midsommar o planerad dag samt natt hemma hos syster. Jag har fått den stora uppgiften o slänga ihop en jordgubbs tårta, borde väl funka att göra den på smörgåsrån och gammal kaffesump (ungefär så duktig är jag i köket) o så var det nubbe också men det ska inte vara några problem när man för inte så länge sedan levde sina dagar på Statt i Kga o den enda affären man hittade till var bolaget. Så där kan jag nog säga Check redan.
Idag har dagen spenderats ute i Ölme med alla som någonsin bott i det huset och deras respektive.
Har även hunnit med några få utbrott även denna dag, ganska skönt må jag säga.
Eric den gamle uven hittade även till Byggmästaregatan denna dag o sa Hej! hemskt trevligt må jag säga när du får för dig o slänga in ditt lilla plyte här då och då...
Inget Vingåker denna helg men en tur till Bergvik blev det jag hittade lite kläder till mig själv men herrn i huset fluktade efter ett PS 3 som jag genast satte STOPP för köpte sig inget alls, för den gamle mannen blev lite ledsen i ögat kan man säga. Så då var det bättre att inte handla nått. Ja, så måste han ha resonerat...

Nite nite xoxo Gossip mom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar