torsdag 25 juni 2009

Inneboende

har jag gått o blivit utan att jag ens reflektera över det till en början men när jag väl kom på mig själv att jag hängt hos syster från morgon till kväll ända sen vi sov äver där på midsommar afton bestämde jag mig att nu fick det va bra.. Så idag har Jordan o jag stannat hemma, tänkte att de där stfs borna ska få en dag för sig själva men icke icke.... dom är på väg in hit nu i skrivande stund. Ska bli till o besöka stadsbondgården today!
Olidligt varmt är det också för den delen o under dessa varma dagar har jag kommit på att den dagen jag köper hus ska jag ha pool, känns som att hade jag varit ute efter hus idag hade jag kunna köpt en tomt med en stooooor pool o en liten stuga bredvid den.

I helgen vankas det återigen jobb eller återigen kanske var o ta i jobbar juh i snitt en helg i månaden så jag ska väl inte klaga men i alla fall fredag och lördag natt. Ska bli roligt det, det beror lite på vem man jobbar med också om det är kul o gå till jobbet eller inte. Inte för att man umgås som man gör privat men allt blir mycket lättare om personen/erna är roliga, trevliga osv. Så dessa nätter jag kommer jobba kommer gå som på räls för det är med en riktig stjärna jag jobbar, bara hon inte blir sjuk eller nått nu...

så ja, ut i solstolen med mig själv nu och läs tidningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar