tisdag 16 juni 2009

Studiebesök på bygget!

I förmiddags fick Bo A bygg anställda besök av mig o Jordan, vi begav oss iväg till Svarteberg tror jag visst att det hette. Dom håller på och bygger ett hus, önskar att det vore mitt för läget var alldeles underbart men vägen dit var dock inte detsamma. Usch för o behöva åka den vägen dagligen....men men nu ska jag juh inte flytta dit så det kvittar väl...

Efter middags vilan så åkte vi ut o hälsa på Kötten på en kopp kaffe samt lite hoppande som var uppskattat av lill korven.

studiebesök


Igår var vi i vanlig ordning till Storfors, där fick barnen leka och Kevin som blev lite rastlös bakade negerbollar och fick lite assistans av Jordan... kul...



Imorgon kommer Emma hit o ska vara barnvakt för jag ska iväg och jobba kvällen. Jobbar även Torsdag morgon och Daja likaså, så då får jag känna på hur det är att få iväg hela familjen på morgonen då Jordan ska lämnas innan jobbet hos mamma i Stfs...


Favvo glassen heter TOP HAT!
Nu blir det nya Wallander filmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar